Veelgestelde vragen

Hieronder vindt je een overzicht van de meest gestelde vragen over onze webshop. Staat jouw vraag er niet tussen, stuur gerust een email of een bericht via het contactformulier

Wij doen ons best uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Wij streven ernaar de bestelling binnen 4 werkdagen bij u te laten bezorgen. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Heeft u een bestelling met spoed nodig? Neem dan contact met ons op. Dan bekijken we samen de mogelijkheden. 

Al onze producten zullen worden verstuurd via DHL. DHL stuurt u automatisch een track and trace code, zodat u snel op de hoogte bent wanneer uw bestelling bezorgd zal worden.

De vermelde prijzen in de webwinkel zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten variëren tussen de €4,50 en €6,50. Bestellingen boven de €50,- worden gratis verzonden. 

  • Brievenbusdoosje: €4,50
  • Pakketje: €6,50

Nee, het is niet mogelijk deze te retourneren. Bestellingen van producten welke niet zijn gepersonaliseerd, mag u tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren. 

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw (niet gepersonaliseerde) product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retour sturen vanuit uw adres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,00 per pakket. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@strakgedrukt.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.